Insamlingsmiddag för Afghanistan!

Den 15 november anordnade vi en välgörenhetsmiddag för att stödja vår insamling för att öppna barnmorskeklinik i Afghanistan. Det blev en kväll fylld av god mat, värme och engagemang. Stort tack till alla våra medlemmar som var med och bidrog till en trevlig kväll – för ett livsviktigt ändamål!